25 January 2010

Star trails on Velika planina

I had wanted to do a serious star trail shooting for a while now and after carefully examining the weather forecast, Luka and I decided to head to Velika planina last week in hopes of getting some nice pictures. The afternoon light was nice enough and as the sunset approached, the snow turned orange and red! The blue hour in the snow-covered mountains was serene and peaceful, and after a hearty plate of jota it was time to get our tripods and remote releases ready! First we shot around the chapel with the Kamnik Alps as the backdrop, and later, when the moon had set, I wandered around Domžalski dom (Domžale hut) and took some more shots. We were lucky: the sky was clear, and the wind spared us as there was only a slight breeze, and even the breeze died down later. Satisfied with the results we slept for a few hours before getting up for the sunrise shots. But more about that in the next post. For now, afternoon and night piccies:






















More photos here.

21 comments:

Luka said...

Excellent shots! You've outdone yourself again! I bet there will be many comments... My faves are the last two. Dont know why, just nice, balanced colours and not too kitchy :)

Andrew said...

Amazing shots! I'd love to see this entire series from Velika Planina projected onto a 70mm film screen or IMAX.

Sašo said...

Very nice again, Ana. And yes, last one winner for me. :)

Anonymous said...

Nice series of photos.Really amazing,specially the last one.

Pika said...

Ah, Ana...saj ne vem, zakaj pravzaprav, ampak te tvoje fotografije danes so me pripravile do joka. Enostavno... ne najdem besede. Preprosto so čudovite. Hvala ti.

Sandi said...

Ko si povedala, da sta šla na nočno fotkanje, sem prav nestrpno čakal na novo objavo. To, da bodo fotke odlično izpadle, sem vedel že takrat in sodeč po videnem, se nisem motil. Navdušujoče ploskam, še posebej za četrto in serijo nočnih. Zadnja je vsekakor zmagovalka.
Še nekaj: zanima me, kaj je tista diagonalna črtkana linija na 16. fotki? Ne gre mi v račun, kaj to bi sploh bilo, saj ostale sledi so krožne.

Lp

UrosG said...

S temi fotkami si me pa po domače povedano zrajcala, da bi kar jutri krenil na VP. Upam, da mi v letošnji zimi uspe. Res mega fotke.

Jaka said...

Lovely night-sky photos!

Bojan said...

Ana, to je noro, spet ti je ratalo! Nore fotke, noooreee!

Ana Pogačar said...

Luka, thx, but as you know, it was kitchy! ;)

Andrew, that would be awesome! Now I just need to find an IMAX theater that would be willing to screen my shots. :)

Sašo, thanks!

Neverse, thanks. And to think I almost didn't include the last photo in the selection... :)

Pika, hvala! Priporočam nočni obisk Velike planine. Prespiš lahko v Domžalskem domu. Kot vidiš, je res enkratno doživetje.

Sandi, hvala. Tiste črtkana linija je letalo. Še sreča, da je samo ena, ker so kar naprej preletavali nebo nad Velko.

Uroš, hvala, to me pa veseli, Velka te čaka. :)

Jaka, thx! French Alps aren't bad either. ;)

Bojan, hvalaaaa! A gremo letošnjo zimo tudi z FKK gor? :)

aleš said...

spet lepa objava. občudujem to, da greš načrtno poslikat zadevo, meni to enostavno ne uspe. ne spomnim se, da bi šel kdaj načrtno slikat v naravo. vedno je fotografija le stranska zadeva ob obisku narave - moram poskusiti tudi drugače.
čestistke z odlične nočne posnetke, vseeno pa je mni osebno najbolj všeč fotka pod zaporedno št. 4. Fenomenale!!!

Jaka Ortar said...

Pa to je čisto utrgano ... izjemno! Ko vidim take fotke, se vprašam, zakaj za vraga sploh nosim s sabo fotoaparat. :) Čista 5.

andrejV said...

Ana, po dolgem casu sm se spet oglasil na tvojem blogu in kot vedno, me je spet prbilo...nore slike V. Planine. Ko bom velik, bom tud js tk slikal :) Jebemo, imam opremo, sam casa za slikat nimam :(
Ko pridem enkrat nazaj v SLO, bi res rad sel enkrat s tabo mal fotkat, da se kaj naucim...ce hoces znanje deliti seveda.
Drugac me pa zanima, kaksne si kej mela case, da so ti zvezde zarisale cele kroge? In kako se ti je uspelo znebiti suma? Men namrec pri dolgih ekspozicijah vedno sum nagaja :S

Ana Pogačar said...

Aleš, hvala! Jaz sem tudi včasih hodila v naravo zaradi narave, zadnja leta pa si skoraj ne predstavljam, da bi šla brez fotoaparata - bi se počutila kot brez ene roke. :) Vsa ta lepota, pa da je ne bi ovekovečila? Glede načrtnosti pa je tako, da določenih stvari ne moreš posneti kar mimogrede, nočne fotke, kakršne so zgornje, so že tak primer. Saj se moram tudi jaz ponavadi zbrcati v rit, da sploh grem, ampak potem mi nikoli ni žal ne časa ne energije.

Jaka, jaz pa dobro vem, zakaj nosiš s sabo fotoaparat. :p Poleg tega, kdaj bomo videli fotke iz Južne Amerike? Tvoj blog nekam sameva zadnje čase, a rabiš mal spodbude? :)))

Andrej, vzemi si čas. :) Ja, saj vem, včasih je laže to reči kot storiti. Ko pa prideš spet v Slo, mi sporoči, pa gremo skupaj fotkat, jasno.
Časi so bili od 1 do 35 minut, celih krogov pa ni, za to bi bilo potrebnih 24 ur. :) Saj enkrat bom naredila nekajurne ekspozicije, tokrat ni bilo mogoče. Šum je, seveda, vroči piksli tudi, potem pa malo kloniramo in peglamo, ampak ni sile.

david santos said...

Really great pictures!!! You are Master. Congratulations....

Ivan Ž. said...

Fajne fotke ja. Tko kot Lukatu so meni najboljše zadnje - zadnje tri. :) Tisto predvidevam, da so luči bližnjih mest? Mene so posvarili pred nočnim fotkanjem na VP prav zaradi teh luči, pa vidim, da prav kul izpadejo na fotkah! :)

Anonymous said...

Wonderful photos,fab colours.Excellent,I enjoyed the views.
Mary

Ana Pogačar said...

David, thanks!

Fotoholik, verjamem, da se komu zdi, da luči mesta kvarijo fotke, ampak mene sploh ne motijo.

Mary, thanks!

ana od srca said...

Ooo, kako lepo! :-)

Ana Pogačar said...

Ana, hvala! :)

Dušan said...

Lepše ujete Velike planine v objektiv še nisem videl!